INFORMATION

SVAR PÅ VANLIGA FRÅGOR

Välkommen in till telefonbutiken som bryr sig. Vi hjälper dig med de flesta tänkbara problem och är experter på att laga iPhone, iPad, Samsung och Huawei.

Kan vi inte reparera din gamla telefon så kan vi oftast hitta ett bra erbjudande på en ny telefon.

Aktuella öppettider för varje butik hittar du på respektive butiks egna sida.

Vi reserverar oss för ev. avvikande öppettider vid helgdagar etc.

De flesta reparationer vi utför tar ca. 1 timme i någon av våra butiker. Om du ska skicka in den via post tar det ca. 3-4 vardagar.

Vissa reparationer såsom iPad tar ca. 3-4h att göra i butik.

Nej, du behöver inte boka tid för att laga din telefon hos oss. Vi erbjuder express-service via drop-in.

Om du däremot känner dig tvungen att vara säker på att den blir reparerad på en specifik tid så erbjuder vi tidsbokning.

Reparationstider
Laga iPhone – ca. 1 timme
Laga Samsung – ca. 1-2 timmar
Laga iPad – ca. 3-4 timmar

I normala fall inte, vi tar samma pris för reparation i butik som vi annonserar ut på vår hemsida. Däremot kan det i vissa fall förekomma mer arbete om telefonen till exempel är illa skadad och behöver riktas för att byta skärm. Men det meddelas då i butiken innan arbetet påbörjas.

Ja, det går bra. Bokningen görs genom att du väljer vilken produkt du önskar köpa via vår e-butik här och går till kassan.

Du kan då betala den direkt på nätet och hämta ut den i butiken.

Vi är kontantlösa butiker och accepterar följande betalsätt:

  • Kort (Mastercard, Visa, Maestro)
  • Klarna
  • Swish

För företagskunder med avtal hos oss kan vi även erbjuda faktura. Vi fakturerar inte privatpersoner och enskilda firmor.

FRÅGOR?

KONTAKTA OSS

Hittar du inte svaret på din fråga till vänster (eller ovanför om du läser detta i mobilen)?

Vi svarar så snabbt vi kan via mail (vanligtvis inom en timme). Har du super-bråttom att få svar? Försök att ringa till någon av våra butiker så kanske du får svar snabbare.

Annars kan du fylla i formuläret nedanför så hjälper vi dig!