Beställ hem Phoneix Reparationsbox™

Steg 1

Beställ din reparationsbox

Genomför din beställning av Phoneix Reparationsbox™. Gå in på kategorin Reparationer och beställ den reparation som du önskar genomföra. Beställ idag så skickar vi en box inom 24 timmar! (Gäller vardagar)

Steg 2

Packa ihop och skicka in

Du kommer att få en reparationsbox med följande innehåll: bubbelplast, en instruktionsmanual, en check-lista och en returfraktsedel. Du kommer enkelt kunna skicka tillbaka den då vi har förberett allting till dig.

Steg 3

Reparation!

Vi reparerar din enhet så fort vi tagit emot din Reparationsbox™ och alla delar för reparation finns i lager.
Hos oss har du alltid 12 månaders garanti!
Läs mer på https://phoneix.se/villkor/

Steg 4

Nu är den klar!
Vi skickar hem din enhet

Lagad, kontrollerad och desinficerad.
Tack för att du tänker på miljön och handlar hållbart.
Varje gång en telefon repareras istället för att bytas ut sparar vi ca 80kg co2!

Vanliga frågor

Hur får jag hem en reparationsbox?

Du går in på reparationer och hittar den modell som du vill laga. Hittar du inte din modell eller önskad reparation? Maila oss så hjälper vi dig: [email protected]

Hur långtid tar det innan min telefon/surfplatta är lagad?

Inom 24h timmar(vardagar) kommer vi skicka ut en reparationsbox till dig.
När vi sedan tagit emot reparationsboxen hos oss lagar vi vanligtvis enheten inom 48h beroende på hur många enheter vi har att hantera vid tillfället.

OBS! Reparationer som Samsung, Huawei m.m måste delar beställas innan reparation.
Detta kan påverka tiden beroende på lagersaldo hos leverantör.
Phoneix har en leveranstid på ca 3-5 arbetsdagar.
Detta kan även komma att förändras om delarna tex skulle vara helt slut hos leverantör
eller påverkas av problem i transport.

Vid fler frågor kring leveranstid och beställning
Kontakta gärna en av våra säljare så berättar vi mer.

Tel: 0101-123 456
[email protected]
Försäkringsärende: [email protected]

Jag vill gärna lämna in den till en butik. Kan jag göra detta?

Självklart! Besök någon av våra fysiska butiker om det passar dig bättre. Du hittar alla våra butiker genom att klicka här.

Vad kostar det att få mobiltelefonen lagad?

Har ni garantier på era reparationer?

Självklart! Vi lämnar alltid 12 månader garanti på vårat arbete och reservdelar (gäller ej lödarbete)
Du som kund skall kunna känna dig trygg med vårt genomförda arbete.

Hur betalar jag?

Beställ din Reparationsbox och betala hur du vill.
Registrera ditt köp på Klarna och bestämt själv hur du vill dela upp din betalning.
Tips! Skicka in din enhet och betala när den är klar

Betalningsalternativ?

Betala direkt: Visa, Master card och American Express
Klarna: Direkt, Delbetalning och Faktura.

Har ni garantier på era reparationer?

Självklart! På våra reparationer lämnar vi alltid 12 månader garanti.
(gäller ej lödarbete)
Du som kund skall kunna känna dig trygg med vårt genomförda arbete.

Vad tycker andra kunder om denna tjänst?

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss och det arbete vi genomför: https://se.trustpilot.com/review/phoneix.se 

Hur kommer jag i kontakt med er kundtjänst?

 

Kundtjänst telefon: 0702640432
Kundtjänst mail: [email protected]

Kundtjänsten är öppen alla vardagar 13-15