Kan jag ta min reparation på hemförsäkringen?
Många kunder hör av sig till oss med frågan; kan jag ta min reparation på hemförsäkringen?
Självklart skall du använda din hemförsäkring för att betala din mobilreparation om du har den möjligheten. Framförallt i de fallen där kostnaden överstiger den självrisk som du måste betala via ditt försäkringsbolag. Vi lämnar ett kostnadsförslag vid önskemål och du får alltid med dig ett kvitto som du sedan kan lämna in till ditt försäkringsbolag. Om du inte har någon försäkring som täcker din mobiltelefon eller surfplatta så kan vi trösta dig med våra andra lösningar för att göra det enklare för dig att betala. Tack vare vårt samarbete med Klarna kan du välja om du vill betala direkt, på faktura eller om du vill dela upp din betalning. Smidigt eller hur? Det viktigaste är att du som kund inte skall behöva gå utan en fungerande mobiltelefon. Prata med oss i butikerna så hjälper vi dig, det finns alltid en lösning.
Snabba. Men noggranna.
Om det är något vi är riktigt duktiga på, så är det att laga och underhålla mobiltelfoner från Apple. Sedan vi startade vår verksamhet 2013 har vi genomfört flera tusen lyckade reparationer från hela iPhone-serien. Vi vill vara noggranna med att säga att vi är snabba, men vi slarvar aldrig med kvaliteten och genomförandet i våra reparationer. Vi vet hur viktig varje mobiltelefon är för våra kunder. Inget får gå fel. Därför lämnar vi även långa garantier på alla reparationer som vi genomför. Väljer du att genomföra en reparation med en reservdel av basic-kvalitet så lämnar vi 6 månaders garanti. Om du väljer en reservdel av original-kvalitet lämnar vi istället garantier på 1 år.